ماجرای تعقیب و گریز وحشت آور ۴ مرد مسلح در تهران | شلیک به سمت ماموران پلیس

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۴ نفر از سارقان منزل در حین سرقت در عملیات ماموران کلانتری نصر خبر داد.
ماجرای تعقیب و گریز وحشت آور ۴ مرد مسلح در تهران | شلیک به سمت ماموران پلیس
کد خبر : ۴۵۹۹۱

سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: شب گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر درحال گشت زنی در محله جلال آل احمد تهران به یک دستگاه خودرو دنا با ۴ سرنشین مشکوک شده و خودرو را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار میدهند.

وی افزود: با استعلام پلاک خودرو متوجه می‌شوند پلاک خودرو دنا دستکاری شده و ماموران بلافاصله برای دستگیری افراد وارد عمل می‌شوند و دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی دنا پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرده و به هشدار ماموران بی‌توجهی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان مجهز به سلاح گرم بودند و به سمت ماموران شلیک کردند ادامه داد: ماموران باتجربه با استفاده از قانون بکارگیری سلاح موفق به دستگیری هر ۴ متهم شدند.

سردار گودرزی خاطر نشان کرد: متهمان همگی دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان می‌باشند و تعدادی اموال مسروقه از خودروی متهمان کشف و متهمان به سرقت از منازل معترف شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در خاتمه اشاره کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۳۷ نصر قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر